Fakta du inte vill missa


Bipolär #1
december 12, 2007, 7:19 e m
Filed under: Dissar, Hyllningar, Mest inget | Etiketter: , , , , , , , ,

Det finns inget så fantastiskt underbart som busstjejer. Vackra, unga damer som bara sitter och ser söta ut. Jag råkade ut för en blond skönhet senast i eftermiddags. Våra blickar möttes några gånger. Det är ju inte fint att stirra men det är ju som att gå till ett konstgalleri och försöka motstå att beundra konstverken.

specialkaren.jpgDet värsta däremot. Det är hästnamn. Det är nästan så att jag måste lägga mej i fosterställning och skrika i dödsångest mot skyarna när v75-resultaten dras i tv4-sporten. Varför kollar jag på tv4-sporten, kan man undra. Det gör jag inte.

Exempel på styggelser till hästnamn (direkt från atg.se):
Lovely Conch
I have to dance
Najo Streamline
Panter Brodde

Jag har väl inga direkta förslag som skulle vara bättre. Men så här på rak arm så kan jag hävda att både Räserhest och Claes är bättre hästnamn.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

aah. ja hur störande är inte hästnamn. varför dessa dubbel eller trippel star-någonting-namn?! vad hände med anna, lisa, bettan?

Kommentar av fia




Kommentera

